Merhaba!
Ben sürekli geliştirilmekte olan Manisa Büyükşehir Belediyesinin yapay asistanıyım.
Size her zaman doğru bilgiyi veremeyebilirim ama yine de elimden geleni yapacağım 🙂
Size nasıl yardımcı olabilirim?

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde, IP adresiniz otomatik olarak toplanır.
Bu bilgi, güvenlik önlemlerimizi artırmak, hizmet kalitemizi iyileştirmek ve yasal gerekliliklerimizi yerine getirmek için kullanılmaktadır.
IP adresiniz, kimliğinizi doğrudan belirlemek amacıyla değil, güvenliğimizi sağlamak, dolandırıcılığı önlemek ve teknik sorunları gidermek gibi amaçlarla kullanılmaktadır.
Sohbete başladığınız an bu yükümlülüğü kabul etmiş sayılırsınız.
HABERLER
Çağrı Merkezleri Tek Çatı Altında Toplanıyor
22.09.2016 14:30

MANİSA Büyükşehir Belediyesi, bünyesi altındaki tüm birimlerin çağrı merkezlerini ÇÖZMER programı ile tek çatı altında topluyor. Vatandaşların taleplerinin daha hızlı çözülmesini sağlayacak olan programın ilçe koordinatörleri ve çözüm merkezi çalışanlarına sunumunu gerçekleştiren Manisa Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanı Metin Memiş, Manisalı vatandaşların sorunlarına daha hızlı cevap vermek amacıyla çalışmaların sürdüğünü belirtti.

Vatandaşların yaşamını kolaylaştırmak ve çağın gerektirdiği teknolojileri kent hayatına taşımak adına çalışmalar yürüten Manisa Büyükşehir Belediyesi, bünyesi altındaki tüm birimlerin çağrı merkezlerini tek çatı altında topluyor. Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından hazırlanan ÇÖZMER programı ile hayata geçecek projenin tanıtımı ilçe koordinatörleri ve Çözüm Merkezi çalışanlarına yapıldı Manisa Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezi Lale Salonu’nda yapılan tanıtıma Manisa Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanı Metin Memiş, ilçe koordinatörleri ve Çağrı Merkezleri çalışanları katıldı.

Daha Hızlı Bir Çözüm Mekanizması Oluşturuyoruz

Program hakkında teknik bilgi veren Bilgi İşlem Dairesi Başkanı Metin Memiş, “Manisa Büyükşehir Belediyesi, MASKİ, SPİLAŞ, BESOT gibi tüm birimlerimizin çağrı merkezlerini tek çatı altında toplayacak olan ÇÖZMER programımız ile vatandaşlarımızın talepleri daha hızlı yanıtlanacak. Bu programla vatandaşlarımız taleplerini gerek çağrı merkezleri, gerek de web yoluyla yapabilecek. Ayrıca vatandaşlarımız müracaat ve talepleri konusunda SMS ile bilgilendirilebilecek. İlçe koordinatörlerimiz de bu sistemde başvuruları sistemde takip ederek, vatandaşa hizmetin daha hızlı ulaşmasını sağlayacak. Sistem ile daha hızlı bir çözüm mekanizması oluşturmuş olacağız” dedi.

Tüm Birimler Tek Çatı Altında Toplanıyor

Tüm birimlerle ilgili taleplerin tek çatı altında toplanacağını belirten Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Halil Memiş ise, “Manisalı vatandaşlara daha kaliteli hizmet ulaştırmak amacıyla çalışmalarını sürdürüyoruz. Bu anlamda hayata geçireceğimiz ÇÖZMER programı ile vatandaşlarımız bizlere daha kolay ulaşacak. Tüm birimlerin tek çatı altında toplanacağı programla vatandaşlarımızın sorunları daha hızlı çözüme kavuşabilecek” ifadelerinde bulundu. Bilgi İşlem Dairesi Başkanı Metin Memiş, ilçe koordinatörleri ve çözüm merkezi çalışanlarının sorularını ve isteklerini de dinledi.

Previous Next
Sonraki Önceki
Manisa Büyükşehir Belediyesi © 2021 Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu