Merhaba!
Ben sürekli geliştirilmekte olan Manisa Büyükşehir Belediyesinin yapay asistanıyım.
Size her zaman doğru bilgiyi veremeyebilirim ama yine de elimden geleni yapacağım 🙂
Size nasıl yardımcı olabilirim?

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde, IP adresiniz otomatik olarak toplanır.
Bu bilgi, güvenlik önlemlerimizi artırmak, hizmet kalitemizi iyileştirmek ve yasal gerekliliklerimizi yerine getirmek için kullanılmaktadır.
IP adresiniz, kimliğinizi doğrudan belirlemek amacıyla değil, güvenliğimizi sağlamak, dolandırıcılığı önlemek ve teknik sorunları gidermek gibi amaçlarla kullanılmaktadır.
Sohbete başladığınız an bu yükümlülüğü kabul etmiş sayılırsınız.
15.08.2015 13:55

BU sezon Spor Toto 3. Lig’de mücadele edecek olan Manisa Büyükşehir Belediyespor’lu teknik heyet ve futbolcular esnafın düzenlediği kahvaltıya katıldı. Manisalıların kendilerine destek olmasından mutlu olduklarını ifade eden Teknik Direktör Hakan Şapçı, “Manisalıların desteğiyle önümüzdeki Pazar günü Mümin Özkasap Spor Tesisleri’nde karşılaşacağımız Sancaktepe maçından galibiyetle ayrılıp lige iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz” dedi.

Manisa Büyükşehir Belediyespor’da teknik heyet ve futbolcular çarşı esnaflarından Atik Kumbaracı, Ruhi Altınlı, Selçuk Karagülle, Selçuk Sütçüoğlu, Necati Pınar, Mustafa Orucu ve Hüseyin Kanhan’ın, X-tanbul Bozköy Restarurant’da düzenledikleri kahvaltıda bir araya geldi. 23 Ağustos Pazar günü yeni sezonun ilk maçında Sancaktepe’yi konuk edecek olan yeşil beyazlılar, esnafın kendileri için düzenlediği kahvaltıda moral depoladı. Düzenlenen kahvaltıda Futbol Şube Sorumlusu Selçuk Etiz, Genel Müdür Alpaslan Kaya da Büyükşehir Belediyespor’lu futbolcular ve teknik heyeti yalnız bırakmadı.

Önemli Başarılara İmza Atacaktır

Kahvaltıyı düzenleyen esnaflar adına konuşan Ruhi Altınlı, Manisalıların desteğiyle Büyükşehir Belediyespor’un 3. Lig’de de başarılı olacağını ifade ederek, “Geçtiğimiz sene büyük bir başarıya imza atarak, Bölgesel Amatör Lig’den 3.lig’e yükselen Manisa Büyükşehir Belediyesporlu futbolcular ve teknik heyetimizle kahvaltıda bir araya geldik. Manisalıların desteğiyle Büyükşehir Belediyespor’umuzun 3. ligde de önemli başarılara imza atacağına inanıyor, yeni sezonda takımımıza başarılar diliyoruz” dedi.

Lige Galibiyetle Başlamak İstiyoruz

Önümüzdeki hafta yeni sezonun ilk maçında Sancaktepe ile karşılaşacak olan yeşil beyazlılarda Teknik Direktör Hakan Şapçı, tüm sporseverlerden destek istedi. Şapçı lige iyi bir başlangıç yapmak istediklerini belirterek, “Uzun zamandır bizlerle beraber olan esnaf kardeşlerimiz yeni sezon öncesi bizlere güzel bir kahvaltı düzenlemişler. Bizlerin her zaman yanında oldukları için kendilerine teşekkür ediyoruz. Biz de onların bu desteğinin karşılığında önümüzdeki hafta lige galibiyetle başlamak istiyoruz. Kahvaltıyı düzenleyen esnaf kardeşlerimize bir kez daha teşekkür ederek, önümüzdeki hafta yeni sezonun ilk maçında tüm Manisalıların desteklerini bekliyoruz” dedi.

Manisalıların Desteği Bizler İçin Önemli

Yeni sezon öncesi güzel bir kamp süreci geçirdiklerini belirten Manisa Büyükşehir Belediyespor Takım Kaptanı Engin Ün ise Manisalıların kendilerine verdikleri desteğin önemine dikkat çekti. Manisalıların desteğiyle Büyükşehir Belediyespor’u 2.lig’e yükseltmek istediklerinin altını çizerek, “Manisa esnafı sağ olsun her zaman yanımızda. Geçen senede güzel destek verdiler. Sezon öncesi kamplarımız, hazırlık maçlarımız çok güzel geçti. İnşallah önümüzdeki hafta lige, çok iyi bir başlangıç yapıp, sezon sonuna kadarda bunu sürdürmek istiyoruz. Esnafımızın ve taraftarımızın desteği de bunun için çok önemli. Sağ olsunlar yanımızdalar. Onlarında desteğiyle Manisa Büyükşehir Belediyespor’u sezon sonunda 2.lig’e taşımak istiyoruz. Bize destek veren herkese ayrı ayrı teşekkür ederiz” diye konuştu.