Merhaba!
Ben sürekli geliştirilmekte olan Manisa Büyükşehir Belediyesinin yapay asistanıyım.
Size her zaman doğru bilgiyi veremeyebilirim ama yine de elimden geleni yapacağım 🙂
Size nasıl yardımcı olabilirim?

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde, IP adresiniz otomatik olarak toplanır.
Bu bilgi, güvenlik önlemlerimizi artırmak, hizmet kalitemizi iyileştirmek ve yasal gerekliliklerimizi yerine getirmek için kullanılmaktadır.
IP adresiniz, kimliğinizi doğrudan belirlemek amacıyla değil, güvenliğimizi sağlamak, dolandırıcılığı önlemek ve teknik sorunları gidermek gibi amaçlarla kullanılmaktadır.
Sohbete başladığınız an bu yükümlülüğü kabul etmiş sayılırsınız.
İhale Kayıt No
2021/187789
İhale Konusu
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
İhale Türü
Mal Alımı
İhale Durumu
Sonuçlandı
İhale Tarihi
27-04-2021 11:00
İhale Açıklaması

GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

MBB Aşevine Gıda Ürünleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2021/187789
1-İdarenin
a) Adresi:LALELİ MAH. MİMAR SİNAN BULVARI NO:242 YUNUSEMRE/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası:2362314580-2011 - 2362387243
c) Elektronik Posta Adresi:ihale@manisa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı:

Miktar : 6 Kalem Unlu Mam.,19 Kalem Kahvaltılık Ürünler, 31 Kalem Yaş Sebze ve Meyve,18 kalem Dond.Ürünler,50 Kalem Kuru Gıda ve Bak.,10 Kalem Süt ve Süt ürünleri,5 Kalem Kırmızı Et Ür.,4 Kalem Piliç Eti Ür. Türü : Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri:Mallar Manisa Büyükşehir Belediyesi Aşevine istenilen gün içerisinde unlu mamüller için sabah 06:30, diğer kısımlar için ise en geç öğleden önce saat:10:00' a kadar peyder pey teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işin süresi 100 takvim günü içinde özel teknik şartnamede istenilen özelliklere ve istenilen teslimat programına uygun olacak şekilde Manisa Büyükşehir Belediyesi aşevine istenilen gün içerisinde en geç unlu mamüller için sabah 06:30 , diğer ürünler için öğleden önce saat:10:00' a kadar peyder pey teslim edilecektir. İş her halukarda 31.08.2021 tarihinde bitecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer:MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 8. KAT ENCÜMEN SALONU-LALELİ MAH. MİMAR SİNAN BULVARI NO:242 YUNUSEMRE-MANİSA
b) Tarihi ve saati:27.04.2021 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

- İstekliler 1. 7. ve 8. kısımlar için teklif edecekleri ürünlere ait Gıda Sicil veya Gıda Üretim sertifikasını veya İşletme Onay / Kayıt belgesi sunacaklardır.

-İstekliler 2. 4. 5. ve 6. kısımlar için teklif edecekleri ürünlere ait Özel Teknik Şartnamede  TSE belgesi istenilen ürünlere ait TSE belgelerini , TSE istenilmeyen ürünler için İşletme Kayıt veya Onay Belgesini sunacaklardır.

-İstekliler  2. 4. 5. 6. Kısımlar için teklif edecekleri ürünlere ait marka belirtir listeyi ihale dosyasında sunacaktır. İsteklinin birden fazla marka belirtmesi ve belge sunması durumunda idarenin onay verdiği ürün teslim alınacaktır.

- 3. Kısım Yaş sebze ve meyve için yukarıda sayılan  belgeler istenilmemektedir.

 

4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

İstekliler 1. 7. ve 8. kısımlar için teklif edecekleri ürünlere ait Gıda Sicil veya Gıda Üretim sertifikasını veya İşletme Onay / Kayıt belgesi sunacaklardır. İstekliler 2. 4. 5. ve 6. kısımlar için teklif edecekleri ürünlere ait Özel Teknik Şartnamede TSE belgesi istenilen ürünlere ait TSE belgelerini , TSE istenilmeyen ürünler için İşletme Kayıt veya Onay Belgesini sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İstekliler 7. kısım kırmızı et ürünleri grubu için "kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş kırmızı et satışı benzer iş olarak kabul edilecektir."ibaresine uygun iş deneyim belgesi sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHALE İŞLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ-LALELİ MAH. MİMAR SİNAN BULVARI NO:242 YUNUSEMRE-MANİSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

YÜKLENİCİ:ALİSA GIDA TARIM HAYVANCILIK TEMİZLİK OTOMASYON SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

İHALE BEDELİ: 1.170.134,30 TL

.
Sonraki Önceki
Manisa Büyükşehir Belediyesi © 2021 Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu