Merhaba!
Ben sürekli geliştirilmekte olan Manisa Büyükşehir Belediyesinin yapay asistanıyım.
Size her zaman doğru bilgiyi veremeyebilirim ama yine de elimden geleni yapacağım 🙂
Size nasıl yardımcı olabilirim?

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde, IP adresiniz otomatik olarak toplanır.
Bu bilgi, güvenlik önlemlerimizi artırmak, hizmet kalitemizi iyileştirmek ve yasal gerekliliklerimizi yerine getirmek için kullanılmaktadır.
IP adresiniz, kimliğinizi doğrudan belirlemek amacıyla değil, güvenliğimizi sağlamak, dolandırıcılığı önlemek ve teknik sorunları gidermek gibi amaçlarla kullanılmaktadır.
Sohbete başladığınız an bu yükümlülüğü kabul etmiş sayılırsınız.
İhale Kayıt No
2021/264685
İhale Konusu
GIDA VE TEMİZLİK ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
İhale Türü
Mal Alımı
İhale Durumu
Sonuçlandı
İhale Tarihi
04-06-2021 11:00
İhale Açıklaması

GIDA VE TEMİZLİK ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

2021 Yılı Manisa Büyükşehir Belediyesi Gıda Bankalarına, 13 Kalem Kuru Gıda, 8 kalem Temizlik, 1 Kalem Çiçek Yağı Alımı Ürünü Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2021/264685
1-İdarenin
a) Adresi:LALELİ MAH. MİMAR SİNAN BULVARI NO:242 YUNUSEMRE/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası:2362314580-2011 - 2362387243
c) Elektronik Posta Adresi:ihale@manisa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı:

1. Kısım 13 Kalem , Kuru Gıda ve Bakliyat Grubu 2. Kısım 8 kalem Temizlik Ürünleri Grubu 3.Kısım 1 Kalem Çiçek Yağı Grubu Türü : Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri:Mallar idarenin ihtiyacına göre, teslim programlarında belirtilen şekilde ve tarihlerde Gıda Bankası İlçe ve Merkez Şubelerine olmak üzere idarenin istediği şekilde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 5 takvim günü içinde iş teslimi yapılacak olup ; mallar 210 takvim günü içinde özel teknik şartnamede istenilen özelliklerine ve istenilen saate uygun olacak şekilde Gıda Bankası İlçe ve Merkez Şubelerine olmak üzere peyderpey teslim edilecektir. İş her halukarda 31.12.2021 tarihine kadar tamamlanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer:MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 8. KAT ENCÜMEN TOPLANTI SALONU -İHALE İŞLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ-LALELİ MAH. MİMAR SİNAN BUL. NO:242 YUNUSEMRE-MANİSA
b) Tarihi ve saati:04.06.2021 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

Özel Teknik Şartnamede  TSE belgesi istenilen ürünlere ait TSE belgelerinin aslını veya noter onaylı suretini veya aslı idarece görülmüştür onaylı fotokopisini teklif kapsamında sunacaklardır. TSE istenilmeyen ürünlerde İşletme Kayıt veya Onay Belgelerini(Temizlik kısmı için; Sağlık Bakanlığı Üretim İzin Belgesi yada Ürün Bildirimi Belgesi) aslını yada aslı noterce onaylanmış nüshasını yada aslı idarece görülmüştür fotokopisini ihale dosyasında sunacaklardır.

İstekliler 1. 2. 3. Kısımlar için teklif edecekleri ürünlere ait marka belirtir listeyi ihale dosyasında sunacaktır. İsteklinin birden fazla marka belirtmesi ve belge sunması durumunda idarenin onay verdiği ürün teslim alınacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHALE İŞLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ-LALELİ MAH. MİMAR SİNAN BULVARI NO:242 YUNUSEMRE-MANİSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

YÜKLENİCİ:  MANİSA DAĞITIM GIDA PAZARLAMA TEMİZLİK MADDELERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

İHALE BEDELİ: 870.500,00-TL

 

.
Sonraki Önceki
Manisa Büyükşehir Belediyesi © 2021 Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu