Merhaba!
Ben sürekli geliştirilmekte olan Manisa Büyükşehir Belediyesinin yapay asistanıyım.
Size her zaman doğru bilgiyi veremeyebilirim ama yine de elimden geleni yapacağım 🙂
Size nasıl yardımcı olabilirim?

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde, IP adresiniz otomatik olarak toplanır.
Bu bilgi, güvenlik önlemlerimizi artırmak, hizmet kalitemizi iyileştirmek ve yasal gerekliliklerimizi yerine getirmek için kullanılmaktadır.
IP adresiniz, kimliğinizi doğrudan belirlemek amacıyla değil, güvenliğimizi sağlamak, dolandırıcılığı önlemek ve teknik sorunları gidermek gibi amaçlarla kullanılmaktadır.
Sohbete başladığınız an bu yükümlülüğü kabul etmiş sayılırsınız.
İhale Kayıt No
2022/1204718
İhale Konusu
GIDA ÜRÜNLERİ VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
İhale Türü
Mal Alımı
İhale Durumu
Sonuçlandı
İhale Tarihi
08-12-2022 11:00
İhale Açıklaması

GIDA ÜRÜNLERİ VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Manisa Büyükşehir Belediyesi Gıda Bankalarına 2023 Yılı İlk Altı Ayı için, 13 Kalem Kuru Gıda, 8 kalem Temizlik, 1 Kalem Çiçek Yağı Alımı Ürünü Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2022/1204718
1-İdarenin
a) Adı:MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi:LALELİ MAH. MİMAR SİNAN BULVARI NO:242/A 45010 YUNUSEMRE/MANİSA
c) Telefon ve faks numarası:2362314580 - 2362387243
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:Manisa Büyükşehir Belediyesi Gıda Bankalarına 2023 Yılı İlk Altı Ayı için, 13 Kalem Kuru Gıda, 8 kalem Temizlik, 1 Kalem Çiçek Yağı Alımı Ürünü Alımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı:

Miktarı: 13 Kalem , Kuru Gıda ve Bakliyat Grubu , 8 kalem, Temizlik Ürünleri Grubu ve 1 Kalem, Çiçek Yağı Grubu Ürünleri Alımı Türü : Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Mallar idarenin ihtiyacına göre, teslim programlarında belirtilen şekilde ve tarihlerde Gıda Bankası İlçe ve Merkez Şubelerine olmak üzere idarenin istediği şekilde teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi:Alınacak ürünler özel teknik şartnamede istenilen özelliklerine ve istenilen saate uygun olacak şekilde Gıda Bankası İlçe ve Merkez Şubelerine olmak üzere peyderpey teslim edilecektir. İş her halukarda 30.06.2023 tarihine kadar tamamlanacaktır
d) İşe başlama tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 01.01.2023'de işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:08.12.2022 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI 7. KAT Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı İhale İşleri Şube Müdürlüğü-LALELİ MAH. MİMAR SİNAN BLV. NO:242/A YUNUSEMRE-MANİSA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

Özel Teknik Şartnamede  TSE belgesi istenilen ürünlere ait TSE belgelerini, TSE istenilmeyen ürünlerde İşletme Kayıt veya Onay Belgelerini(Temizlik kısmı için; Sağlık Bakanlığı Üretim İzin Belgesi yada Ürün Bildirimi Belgesi) sunacaklardır.

İstekliler 1. 2. 3. Kısımlar için teklif edecekleri ürünlere ait marka belirtir listeyi İsteklinin birden fazla marka belirtmesi ve belge sunması durumunda idarenin onay verdiği ürün teslim alınacaktır.

İstekliler yukarıda sayılan belge veya belgelere ait bilgileri yeterlik bilgileri tablosunda  belirtmek zorundadır. İstekliler tarafından, e-teklifleri kapsamında beyan edilen bilgi ve belgelerden EKAP veya diğer kamu kurum ve kuruluşları ile kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarının internet sayfası üzerinden sorgulanarak teyit edilemeyenler ekleri ile birlikte bu maddede düzenlenen şekil kurallarına uygun olarak ihale sürecinde idare tarafından istenmesi halinde  idareye sunulacaktır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Kısım NO1. Kısım2. Kısım3.Kısım
YükleniciMANİSA DAĞITIM GIDA PAZARLAMA MANİSA DAĞITIM GIDA PAZARLAMA MANİSA DAĞITIM GIDA PAZARLAMA
Sözleşme Bedeli2.487.000,00 TL396.000,00 TL679.000,00 TL

 

.
Sonraki Önceki
Manisa Büyükşehir Belediyesi © 2021 Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu