03.12.2021 16:58

Taşınır mal yönetmeliği kapsamında Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Uğur Başkal başkanlığında “Taşınır Mal İşlemleri” toplantısı yapıldı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Uğur Başkal başkanlığında yapılan toplantıya, Mali Hizmetler Dairesi Başkanı Serdar Sidar, Gider Şube Müdürü Erhan Özdemir, Satın Alma Şube Müdürü Fatih Bağlı ile harcama birimleri taşınır kayıt yetkilisi personeller katıldı. Düzenlenen toplantıda,  kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli kullanılması, satın alınan taşınır malların muhafazası, kullanıma verilmesi, muhasebeleştirilmesi ve yıllık olarak Sayıştay'a hesap verilmesi gibi konular hakkında bilgiler verildi. Ayrıca Taşınır Mal Yönetmeliği kapsamında harcama birimlerinde “Taşınır Kayıt ve Kontrol İşlemleri” ile ilgili olarak tespit edilen ve dikkat edilmesi gereken hususlar ile yapılması planlanan iş ve işlemler hakkında harcama birimleri taşınır kayıt personelleri ile bilgi alışverişinde bulunuldu. Toplantıda, 2021 yılında yapılan iş ve işlemler değerlendilirken 2022 yılı ile ilgili olarak da plan ve program yapıldı. Görevli taşınır kayıt yetkililerinin güncel mevzuat ve uygulamalar konusunda bilgilendirildiği toplantıda Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Uğur Başkal, taşınırlara ilişkin kayıt, tüketim, stok gibi işlemlerin mevzuata uygun, şeffaf ve hesap verilebilir bir düzende gerçekleştirilebilmesi için değerlendirme ve bilgilendirme toplantılarının çok önemli olduğunu söyledi.

 

Previous Next
Diğer Haberler
Sonraki Önceki
Manisa Büyükşehir Belediyesi © 2021 Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu